Erfrechtplanning breidt uit: Wij zoeken een administratief medewerker (16 – 20 uur p/w)

Erfrechtplanning is een jong en dynamisch bedrijf dat in 2016 opgericht is met als doel om zoveel mogelijk mensen invulling te laten geven aan hun testament. Hoe? Onder meer door persoonlijke, heldere gesprekken over erfrecht en estateplanning te voeren met onze gevarieerde klantenkring en door lezingen te geven in het hele land.

 

Ons bedrijf groeit gestaag en we zijn op zoek naar een administratief medewerker die een belangrijke steunpilaar wordt voor ons leuke team.

Wat ga je doen?

  • Je gaat op zoek naar mooie locaties waar wij onze lezingen kunnen geven
  • Je regelt de volledige planning voor onze lezingen
  • Je zorgt dat onze lezingen door middel van advertenties en persberichten de juiste aandacht in de media krijgen
  • Je beantwoordt dagelijks e-mail van onze klanten en verzorgt diverse overige administratieve werkzaamheden

 

Wie past er bij Erfrechtplanning?

Een vlotte, zelfstandig werkende collega die:

  • de Nederlandse taal uitstekend beheerst;
  • minimaal op MBO-niveau functioneert;
  • precies en nauwkeurig te werk gaat;
  • het overzicht houdt;
  • zelfstandig bezig kan zijn;
  • servicegericht is;
  • klantgericht werkt;
  • ambitie heeft.

Wat bieden we je?

  • Een zelfstandige functie als administratief medewerker binnen een ambitieus team.
  • Een hele leuke werkplek bij Spaces in Amsterdam Zuid.
  • In goed overleg 16 tot 20 uur werken, waarbij af en toe thuiswerken een optie is.
  • Een dynamische werkomgeving en een marktconform salaris.
  • De mogelijkheid om je persoonlijk te ontwikkelen binnen een jong bedrijf.

 

Reageren op deze vacature

Herken jij jezelf in bovenstaande vacature? Solliciteer vandaag nog! Stuur je motivatie en cv naar info@erfrechtplanning.nl en we laten je zo snel mogelijk weten of we je uitnodigen voor een gesprek.

 

Heb je nog vragen? Bel gerust voor meer informatie over de vacature naar 085 - 303 76 87 en vraag naar Mike Huisen.